بِدونِ طُ❤ مِثلِ ماهیِ بِدونِ آبَم H

طُ بهِ زِندگیِ مَن مَعنی میدی وهَمیشعِ درونِ من زِندگی میکنی..

بِدونِ طُ❤ مِثلِ ماهیِ بِدونِ آبَم H

طُ بهِ زِندگیِ مَن مَعنی میدی وهَمیشعِ درونِ من زِندگی میکنی..

  • ۰
  • ۰

بی معرفت

سلام هادیم نمیدونم میخونی یانه یا اصلا اینجارو یادته..امابدون بابغض مینویسم براخودم وبراتوعه بی معرفت..

باورم نمیشه تواین وضعیتم اینکه رفتی اینکه بدون منی،خیلی راحت کناراومدی ومهم نبودم..

فقط ازت ممنونم بهم حسیودادی که حاضرم برا تکراردوبارش باجونم ریسکش کنم ودوباره تکراربشه،یادته میگفتم دوستت دارم میگفتی من بیشتر..هادی اون بیشتر یعنی چی؟؟برام سواله؟؟اینکه بزاری بری فکر کردی اینجوری درست میشه به خیال خودت الان همه چی درسته؟؟؟؟؟

منوبا کلی سوال ترک کردی هادی..

یادته بهت گفتم تا حالا کسیو اینجوری دوست نداشتم!تو لابد فکر کردی فقط حرفه..نه توروهم با عقلم هم با دلم میخوامت..

هیچکسی ،هیچکی تا وقتی زندم برام مثل تو نمیشه،هیچوقت یادم نمیره اینجوری نامردی کردی!

هیچکس نیس حرفام بهش بزنم ،میدونی چرا چون همه حرفام به تو میزدم میگفتم باهات خودم بودم راحت بودم حالا از تو به کی بگم نامرد مهربون من؟؟؟

دارم به سختی تحمل میکنم به روخودم نمیارم توخودم میریزم،سخته سخته بخدا سخته!!

تو رفتی هادی حتی بارگ اخر گفتم باهم درستش میکنیم مهم منوتوییم بیخیال بقیه ،توبرام تکرارنشدنی هستی اینوبدون هیچکی جایگاه توروبرام نداره..

 

واقا نمیدونم میخونی یانه ولی مهم نیس،حرفام به کسی نمیتونم بگم اینجا مینویسم تا شاید حتی خیلی کم از دردم کم بشه ولی میدونم نمیشه ومن حالم حیلی بده واینم میدونم خوب نمیشم

توباعثشی تو توهادی..

دیگ هیچوقت دل نمیبندم ،دلم سنگ میکنم نمیخام کسی لیاقت جایگاه تورونداره هیچکی..اینو دل من میگ !

یروز به دلم برمیگردی میفهمی که کسی مثل من عاشقت نیست فداتشم

حتی یه خشک وخالی حالم نمیپرسی ،نمیدونم توروچت شده ولی بفکر دل منم باش

من همون خانومیتم که همیشه میگفتی هرجامیری بگو بدونم نگران نشی همیشه هوام داشتی غریبه نیستم هادی..

همون که باهاش خوشگل میشدی،البته دوتایی خخخ یه رازه بین خودمون

دلم تنگ شده واست خیلی خیلی خیلی اندازه خدا..

فقط خدا از دلم خبر داره

کاش توام بخونی بدونی..

من منتظرت میمونم،میدونم که توام دلت برام تنگ شده میدونم..

هادی من،اینقدر دوستت داشتم بخدا گفته بودم که جداییمون فقط مرگ باشه نه اینکه تو بری اونم باحرفای بقیه،ما با حرف بقیه همدیگرو انتخاب نکردیم که بخوایم باحرف اونا جداشیم..

عشقم من عاشقتم زیاد هرچی میخوادبشه برام هیچکی مهم نیس فقط تو..

حالم بده هادی دوستت دارم بفهم اینجوری نکن کاش میدونستی حال الانمو

 

فقط میدونم ما بدون هم نمیتونیم..

  • ۹۸/۰۶/۲۲
  • hamnafas vhdni

نظرات (۱)

سلام بنده آقای آرمین هستم از سایت تون بازدید کردم خیلی عالیه

من برای تبادل لیک وب سایت هامون به اینجا اومدم آیا مایل هستید تبادل کنید یانه باشک آرمین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی