بِدونِ طُ❤ مِثلِ ماهیِ بِدونِ آبَم H

طُ بهِ زِندگیِ مَن مَعنی میدی وهَمیشعِ درونِ من زِندگی میکنی..

بِدونِ طُ❤ مِثلِ ماهیِ بِدونِ آبَم H

طُ بهِ زِندگیِ مَن مَعنی میدی وهَمیشعِ درونِ من زِندگی میکنی..

  • ۰
  • ۰

سلام هادی من،خدای کوچک من

تنهامردزندگیم..توقطعا یه شاهکاربراقلب من میمونی وهستی

نمیدونم چجوری این همه دوست داشتنت رو تحمل کنم میدونی چیه من هرروز که میگذره ازتو پرمیشم من لبریز توام ،هادی من جونم 

فقط وفقط برام همیشه سوال میمونه که چرا،چرا،چرابا اینکه میگفتی وهنوزم میگی که دوسم داری وعشقی که ب من داریوبا کسی تجربه نکردی

چرا نمیتونی پای دلت وایسی؟؟چرا به حرف بقیه ای؟؟،اصلا بخاطر من نه!بخاطرخودت..هیچوقت نمیبخشمت هادی هیچوقت باید جواب این دلمو بدی 

هرچند باید ازت متنفرباشم ولی براخودمم عجیبه ،بازم میخوامت😔

یروزی اینو میفهمی که زندگی نه حرف بقیست،نه ابرو نه دلخوشی بقیه.. مهم دل خودته که بتونی بعدا یا الان حسرت نخوری،مهم تویی که زندگیت میسازی خیلی جالبه یروزی تو اینحرفا بهم میزدی یادته؟؟

واقا موندم منی که اینقد دوست دارمو وتوام منو دوست داری میزاری راحت برمو وراحت از دستم بدی چراااا؟

تو زندگی خودت داری،بعدها کسی نیس که جواب دلت،زندگیت،وجدانت بده

 

اینارو من فهمیدم هادی،باتوفهمیدم باعشق تو..

اینقد دوست دارم ک اگ برگردی پیشم بهت قول میدم دلت وزندگیت تا اخرعمرمون خوشبخت وبهشت کنم،کاش یروزی بفهمی که چقدر دوست دارمو برگردی پیشم بفهمی همه ادعان وفقط من عاشقتم،کاش بفهمی

هرچند تو خوده بهشتی هادیم..

دوست دارم مرد من

دوست دارم..

برگرد

 

  • ۹۸/۱۲/۲۷
  • hamnafas vhdni

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی